Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо
того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце
диференційованого навчання: перехід до процесу навчання, що будується навколо
потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів . Я як
вчитель, маю працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички само
спрямованості. Я вчилася диференціювати навчання за змістом, процесом,
результатом, навчальним середовищем. Ці завдання були для мене найважчими під
час цього курсу. Я відчуваю, що мені необхідно поглибити свої знання з методики
викладання іноземної мови та дитячої психології. Адже необхідно враховувати
різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів та знаходити
способи спонукання і заохочення до навчання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий