пятница, 31 октября 2014 г.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання: перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів . Я як вчитель, маю працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички само спрямованості. Я вчилася диференціювати навчання за змістом, процесом, результатом, навчальним середовищем. Ці завдання були для мене найважчими під час цього курсу. Я відчуваю, що мені необхідно поглибити свої знання з методики викладання іноземної мови та дитячої психології. Адже необхідно враховувати різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів та знаходити способи спонукання і заохочення до навчання. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий